سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عینک طبی

قیمت عدسی عینک

لنز طبی یا عینک طبی برتری بر یکدیگر ندارند و انتخاب لنز طبی یا عینک طبی با توجه به زندگی افراد صورت می گیرد. عدسی ها و عینک ها مزایا و معایب خود را دارند. اما مزایای عینک طبی در مقایسه با لنزهای طبی بسیار بیشتر است زیرا عینک خارج از چشم است و تماس مستقیم با چشم ندارد و منجر به عفونت می شود، بنابراین گزینه راحت تری است. در مورد قیمت می توان گفت که عینک طبی انواع مختلفی دارد و مقرون به صرفه تر است و نیازی به تعویض زودتر نیست. اما برخی متوجه می شوند که کیفیت زندگی آنها با لنز بهتر از عینک است. اما اگر شما جزو کسانی هستید که تصمیم به استفاده از لنزهای تماسی دارید، ابتدا باید به چشم پزشک مراجعه کنید تا پس از معاینه به شما بگوید که آیا مستعد عفونت هستید یا خیر و شرایط و گزینه های شما را تشخیص دهد. آیا از لنز ردیابی و استفاده می کنید یا خیر؟ اما استفاده از لنزهای تماسی چندان ایمن نیست. برای مثال، ممکن است فردی به محلول آلرژی داشته باشد یا خشکی چشم داشته باشد. در این صورت پزشک معتقد است که بیمار باید دوباره از عینک استفاده کند. ما به ارائه بهترین عینک های طبی و لنزهای تماسی ادامه خواهیم داد.

 

مزایای استفاده از عینک طبی

عینک از چشم ها در برابر باد و گرد و غبار محافظت می کند.قیمت عدسی عینک

هزینه خرید عینک طبی به طور قابل توجهی کمتر از خرید لنزهای طبی است.

استفاده از عینک به دلیل استفاده در خارج از چشم، مستعد ابتلا به عفونت نیست یا حتی کمتر.

استفاده طولانی مدت از عینک است، زیرا پس از مدتی باید عینک را تعویض کرد و باید عینک جدید خریداری کرد، اما اگر عینک آسیب نبیند، می توان تا سال ها از آن استفاده کرد.

استفاده از عینک باعث خشکی چشم بیمار نمی شود و اگر شما هم از کسانی هستید که چشم خشک دارید استفاده از عینک بی خطر است.

معایب استفاده از عینک طبی

استفاده از عینک به دلیل فریم باعث ایجاد وزن بر روی بینی می شود. به همین دلیل بهتر است از عینک های طبی بدون فریم استفاده شود. قیمت عدسی عینک

هنگام استفاده از عینک، اگر عینک کثیف شود یا در هوای مرطوب باشد، عینک مه گرفته و دید افراد بدتر می شود.

استفاده طولانی مدت از عینک می تواند باعث درد در بینی یا پشت گوش شود. برخی افراد فکر می کنند که عینک زدن روی زیبایی آن ها تاثیر منفی می گذارد.

.